Idag: idag har jag varitmed natta o cassandra med hennes lillesyrra i staden och shoppat osånt litegran ^^
Sen har det inte hänt såmke mer :) fyfan vilket väder vi har i sthlm! (från ingenstans jag vet) hahah <33
men lägger ut en bild... DAGENS OUTFIT =) :
hahah klippte mina jeans till shorts idag ^^
hahah klippte mina jeans till shorts idag ^^Igår såg jag ut så här pådagen* :
SUddig men jajaj :D
SUddig men jajaj :DFacelook :

Hoppas inlägget inte blev för rörigt nu (a' skriver mer imorgon :D
Juste ska även fixa :blogga i mobilen :D <33

0