TAGGAD

Shoo imrn ska jag gå upp 09.30 för att börja fixa mig o röra mig in mot grönan!Whooho ^^
Idag va man ju o bada men natalie sjösten :) i uttran även fast det va skit väder..
men tror ni vi bryr oss? : NEJ! Mhahhaha <3
Men ska dra ses <3

Älskar'T

Älska låten! <33

Facebook

hejhej , sitter just nu med : cassandra o natta i rummet:)
Vi typ chattar* med erik o noelia hahah <3
Sen vare inte mke mer o skriva :D hörs sen <33
XOXO/ amanda

FEST!

Mange, mange fest hos mange fest hos mange ..sen kan jag inte mer Men NUKÖR VI!! hahahhaha <333
FREDAG IDAG O DET ÄR SÅ K.U.N.G.L.I.G.T... :D herrrrrrrrrrrå

Vaknade..

Hejsan alla dammer o herrar , flickoro pojkar , falukorvar o kött bullar :D
Nuär det så att jag precis vaknaT..
hahaha Ska väll snart börja röra mig mot natta * like ever * :p
Men herrrrrrrrrrrå

Rubrik:

shoo län:) sitter just nu o kollar runt på facebook *ingetliv.se*
Men vad ska man göra nu vid : 02.14 typ ;)
är helt lonley .. alla har somnat lixom :'(
Men ska snart dra in t rumet o kolla på tv.n :)

äh hihi :$

Skapade en blogg på den hära bloggen ..tänkte att jag lägger upp bilder/musik på den ena och skriver och sånt på den andra :D <333

F.R.O.N.D.A!

Sann kärlek till fronda! <333
En rätt okej låt av han! <33

åhh..

sitter o fösöker hitta en bra sida därman kan göra header o design till bloggen.men det går ju inte sådär jätte bra.men iaf.
Idag: idag har jag varitmed natta o cassandra med hennes lillesyrra i staden och shoppat osånt litegran ^^
Sen har det inte hänt såmke mer :) fyfan vilket väder vi har i sthlm! (från ingenstans jag vet) hahah <33
men lägger ut en bild... DAGENS OUTFIT =) : hahah klippte mina jeans till shorts idag ^^
Igår såg jag ut så här pådagen* :SUddig men jajaj :D
Facelook :
Hoppas inlägget inte blev för rörigt nu (a' skriver mer imorgon :D
Juste ska även fixa :blogga i mobilen :D <33

RSS 2.0