Got to go

tjuuue men måste draaa nu tjuuedååuuee :D <333 see yha towmorrow <3

365dar

baby jag är här för att stanna, lyckligaste dagen var när vi fann varandra . <3
En obeskrivlig känsla drömmer blev sanna <3333333 !! DU e min o jag e din ! <33

dag 9

Dag 9 - Det här hade jag på mig idag

kan tyvärr itne visa vad jag hade på mig idag men jag kan skriva det istället! <3

idag hade jag på mig:
en svart lite längre kofta - H&M
ett par tävlings thights - gympan
ett till par thights som ser ut som jeans- malin! :( <3333
och uppsat hår med luggen åt sidan och långa svarta stövlar till det :D<333

day 5

börjar på dag 5 i bilder vet inte riktigt vad jag var på :PPpPPpPp
Day 05 - A picture of your favorite memory:
fAN VAD SMÅ HAHA 2ÅR SEN !! :d
Kommer aldrig att glömma den här dagen! , vi var högst uppe på mossen och sen hörde vi en smäll och jag och natta fick i uppdrag hahaha att gå mot uttran och kolla om det va där så vi gick dit men det var inget där sen kom det poliser fram till oss och ba : tjena flickor har ni hört något om någon smäll vi ba : jaa så här typ skiiiit rädda! hahahha Asså fan vad kul vi hade ( våra tider!!! <3) <333333
SaknarEr!!! <333 ( cassandra tog kortet ) hon osso <33

bby

Oj då har inte hållt koll på det här med dagarna men ska börja nu igen :D vilken dag är det : 10? :P  aja börjar där :p
På bilderna är det typ ( 8/9? ) <33 kommer två inlägg nu snart här :D

Tha blogg :)

heej , nu sitter jag här vid datan vid 08.10 normal tid brukar jag gå upp vid minst 08.20 -.-.
Men nejnej hade ställt min klocka vid 7:50 och den ringer vid 7:50 enligt min klocka som går 1 timme tidigare !!!
Så ajg skyndar mig jätte mycket sen så sa jag te mamma : mamma jag tar nästa buss jag missade den första..
hon ba : jaha vrf ska du vara i skolan så tidigt för.. Och jag springer och kollar på klockan då varen bara 07:38 !!.
JOBBIGT värre!!! <3 men nu måste jag fkt fixa det sista :D *facebook* hahahah <3  syns senare idag *om jag hittar min data""""

Äntligen

hejsan bloggen sry för dålig uppdatering har fkt itne kommit in på bloggen :o det har ståt att lösen har varit fel -.-
Men nu är jag iaf inne
Och det finns inte så mke att skriva om för det har typ inte hänt ngt specielt :p <3
Herrå , bloggar mera senare :D

8-10

tjenis penis :P
sitter just nu hmma hoss cassandra nu,
hon sminkar sig och jennifer bet mig i axeln haha -.-
Men nu har vi nog fixat cassandras present!!! <3
:P men iaf ska dra nu :p <3
ses senare!! <3


2 av hans låtar!! <33333333

Till hans tjej <33 *gullig*
Hitta fler artister som Drougge Myspace Music
Till hans lillesyter <3 * saknar dig som inihelvet* natten var hemsk när solvieg kom till oss vid 00.15 på natten och sa det till os :'( hemsk känsla kan fortfarande inte fatta känner dig fortfarande som om du var här kollar upp i mitt tak där jag har lyssande stjärnor och du är den finaste och största! <3
!4år ! :s Du hade verkligen framtids planer !!! <3 som fan ! <3 Barnphsykolog typ! <333
Hitta fler artister som Drougge Myspace Music

Drooouge :p

Sitter och lyssnar på : drougge @ myspace
han e ganska bra om ni vet vem malin karlsson e så e det iaf hennes bror
Och min granne och min brors bästavänn :p
och ibland visa låtar gör han med min kusin ochså :P <3
Men måste gå nu byebye <333

byebye <3

Godnatt bloggen nu ska jag fkt gå och lägga mig o kolla på min vackra tv
som sitter på väggen och som har gjort att hela min rosa vägg e helt förstörd
*kan visa ngn dag* :P <3 aja hejdå :P


Fortfarande

Tjaba , sitter fortfarande vid skype :P
Fast nattas data lagga så snckar bara med mickeh :( :)
Aja ska dra nu :D <3


Skype nördar!

Haha ajag och natta har blivit största skype nördarna :P
Sitter typ inne där 24/7 :P
karlzzon1994 @skype ( adda) :P
Igår hade jag och natta typ ett grupp samtal eller vad man ska säga?
Hahah vi snackade med: mickeh & eddie :P
Roligt* sen ringde vi dom , och då var dom lite lost haha!
Aja pallar inte mer nu vi ses ! <3

Skype :)

Hejsan sitter på skype och snackar med : emelie o felicia :D
Vi snackade förut osso fast då vare: jag, natta, micke, eddie Hahaha ( the shemales ) (?)
Aja men ska dra pallar inte blogga just nu :) <3

tjeenixen blixten

sitetrr med natta nu hemma hos mig :P
Vi sitter och lyssnar på musik från tv.n ( vist e jag cook cool?)
HAhaha driver men Iaf finns inte så mycke mer att skiva än att
NOELIA ÄR STÖRSTA SNIGELN!! <3
Hon kmr hem om 13 dar!! <3

Dag 8

Dag 8 - Min tro

Betyder det typ om man tror på gud och sånt ? ¨

Iaf jag vet inte vad jag ska tro om gud (?)
Jag har ingen anning om sånt och pallar
helst inte bry mig heller faktiskt! <3

Tjena blöögen

Vaknade nyss upp i min sköna säng :D
JUUSTE : Den 17.onde kanske jag o natta ska åka till hennes farmor.
Hon bor i lappland :P man åker typ vid 19.00 på kvällen och är framme igen vid 06.45 :D
Det ska iaf bli väldigt kul  <3

Dag 6

Dag 6 - mina bästa vänner ! <3 Looove you
Natalie sjösten <3
Noelitaa torres <3
Cassandra mado <3 (har ingen blogg)
Pöööööös

God natt

Godnatt allihoppa nu ska jag börja lägga mig i säng :P
Ses imrn med massa uppdatering :D <3 *hoppas jag *

Fredag!

Jaha då vare fredag eller jaah den är ju slut typ haha *faaailaRn*
Men iaf Nu ere så att jag inte typ har gjort någonting idag bara varit
med natta o cassandra, JAg o natta va i tumba och hade SKIIITT KUUL!! <3
HAHaAHhAHHA ! roligaste saken hände! <3
Men ska dra nu vi ses imrn :*
Innan jag ska dra te mormor :)
ska dra dit på middag -.- <3

Day 3 !

Day 03 - A picture of the cast from your favorite show
Fattar inte menningen ? . på google står det att det betyder :
En bild av rösterna från ditt favorit pogram?? :P <3

Dagar 2 st

Jag gör två st olika dagars saker den ena är engelsk som man skriver om typ bilder
och den ena är svensk som man kan lägga ut både bilder eller bara skriva :) bara så ni inte vet om jag hoppar runt med siffrorna :D <3

Dag 7

Dag 7 - Ett ögonblick

: öhh jag har ingen anning om vad jag ska skriva här men jag kan skriva om mitt första ögonblick när jag * öhh jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om haha fett synd * ge förslag men imrn kommer jag men dag 8 :P <3 iaf

day 2

Day 02 - A picture of you and the person you have been close with the awhile <3

Hahahha jag o natta * looove yoou* <33
 
Natta : beige ((?)) 
Jaah: Svart <333

<3333
 

Svävar fram i stockholms stad som utan några höga krav! <3

Lyssnar på låten typ 24/7 !! hhahaha <3

Men iaf idag har jag vart med bitter-fittan och blindo i södertälje
Vi fräshade till oss lite haha neej men vi klippte oss gick runt o
kollade i affärer, jag o natta köpte skor :) *uggs*
Sjukt sköna skor ***

Men nu sitetr jag i mitt rum och typ chillar med en 1,5liters julmust
*muuuuummmms* <33

Men ska dra nu ni får hare gött!! <3

dag 1 i bilder :)

Dag 1 : en bild på mig med 15 saker om mig tyyp :)

1. Jag heter Amanda
2. Jag är 16 år :)
3. Håller på och tar ett moppe kort :)
4. Jag älskar musik! <3
5. Jag saknar sommar 2010! så jävla hårt!
6. Jag Äe bÄsT!
7. Saknar väldigt många som har död från 2003/4) ca : 5/6 st fkt! <33 V.I.F
8. Jag bor i en typ liten by håla hahah ! <3 (känns det som)
9. Vill gå i 9.an !
10.Jag ska börja sälja tidningar -.-
11.Jag har min familj och min störda katt!! <3
12.Mit rum här hemma e mindre än min mobil -.-
13.Jag har alltid varit BäSt
14. Jag kommer inte på vad jag ska skriva
15. ????? <3

Dagar i bilder !

Day 01 - A picture of yourself with fifteen facts.
Day 02 - A picture of you and the person you have been close with the awhile.
Day 03 - A picture of the cast from your favorite show.
Day 04 - A picture of your night.
Day 05 - A picture of your favorite memory.
Day 06 - A picture of a person you'd love to trade places with for a day.
Day 07 - A picture of your most treasured item.
Day 08 - A picture that can always make you smile.
Day 09 - A picture of the person who has gotten you through the most.
Day 10 - A picture of the person you do the most fucked up things with.
Day 11 - A picture of something you hate.
Day 12 - A picture of something you love.
Day 13 - A picture of your favorite band or artist.
Day 14 - A picture of someone you could never imagine your life without.
Day 15 - A picture of something you want to do before you die.
Day 16 - A picture of someone who inspires you.
Day 17 - A picture of something that has made a huge impact on your life recently.
Day 18 - A picture of your biggest insecurity.
Day 19 - A picture of you when you were little.
Day 20 - A picture of somewhere you'd love to travel.
Day 21 - A picture of something you wish you could forget.
Day 22 - A picture of something you wish you were better at.
Day 23 - A picture of your favorite book.
Day 24 - A picture of something you wish you could change.
Day 25 - A picture of your day.
Day 26 - A picture of something that means a lot to you.
Day 27 - A picture of yourself and a family member.
Day 28 - A picture of something you're afraid of.
Day 29 - A picture that makes you laugh.
Day 30 - A picture of someone you miss

Sitter i mitt rum

Hejsan bloggen , just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik :)
Och chattar med becka :D , ahhaha  asså fett störda vi e ! <3
Men iaf hahahah igentligen e båda lika efter blivna eftersom
att jag inte fattade att hon skrev:Men ska titta på Tv Now Cya abdulla stopp vän haha .
Jag ba : vad e det ?
Hon ba : det kallas blond om du inte fattar ? <3
Hahahhaha jag trodde det va ett tv pogram ahahah!! <33


Men nu ska jag dra ska nog lägga mig ner o kolla på tv :) """måsste pallra mig upp imrn """ <3
Heeejrrå ! <33

*stolt* Stockholmare!! <3 stockholm e fiinaste o stort ! <3333

färgat håret :)

Hejsan bloggen :)
Kom hem från antta vid typ 20 över 9 :)
Då gick jag in te badrumet och örjade färga håret :P
Så nu är det klart inte så mycket skilnad ((?)) men men
hahah men det kommer en bild senare när datan slutar
lagga som fan -.-
Men ska dra nu :) pallar inte måste nog snart sova annars
pallar jag inte gå upp imrn så det kommer ta typ 30min
för mig att gå upp haha :P lite jobbigt för mamma
eftersom att om hon inte skulle väcka mig skulle jag sova
te minst 11 / 12 . Då skulle hon få rå  D A M P !
Gooodnight ! <3


@ natta

hejsan maaannda här -.-'
Men nu sitter vi hemma hos natta och spelar joooe danger :)
Men nu är det typ min tur ((?)) hahaha
Tror det iaf nu kom nattas syskon hem och hon typ dödar dom ?
Hon vill hälsa på dom men tilda vägrar :P
men hejdå <33
Vi lyssnar på gammla låtar <3

goddagens -.-'

tjenixen gick upp vid 07.00 typ för typ 1 timme sen :) så gick jag in i dushen :P
Och nu sitter jag här o äter frukost och skriver <3
Men måste fortsätta min buss går om 30min te skolan :'/ <33
/pööösen <3

SOMMAR !

Asså vill bara ha sommar just nu. Ska lägga upp ngr sommar låtar som vi alltid lyssnad på fan vad jag saknar sommaren 2010 kommer inget / ingen kunna slå ! vi ägde skiten !! <3333


saknar uttran sena sommar kvällar alltid*

uttran asså vi va i uttran hela dan varje dag! <333

Min o nattas låt när vi låg på bryggan o sola! <33

En jävligt speciell låt! asså fan början va så jävla bäst ni vet vilken dag : 21juli 2010 (?) <333

Nettan typ visa låten när vi var barnvakt sen lyssnade vi på den hela tiden <33

Pallar inte lägga upp mer nu men jag saknar 2010 så jävla hårt!! INGET SLÅR 2010!, eller hur tjejor?!?!?
<33333333333333333333 kommer kanske videos från 2010 om jag hittar.
Visa minnen vill man inte minnas men svårt att glömma dom för dom var underbara då! fan saknar visa saker asså! <33 sena ute kvällar med "gänget" haha typ 10 pers det va typ vårat gäng"
Men aa det va underbart kul! Looove yhhaaa !! <33 woohhooo

Sova :) / bilder :D

Asså vem går och lägger sig så här tidigt på en fredag ? hahhah!! <3
Men iaf ska sova nu för att ska vara i södertälje-syd för att ta bussen te cassandras mormors land med hennes mormor , natta thomas o jennifer och deras hund chanel ((?)) hahah :) men mke bilder blir det nog imrn för kameran ligger o laddar :P

lite bilder :
hahahha min o nattas väska
haha natta den söötnowssenhaha jaah :D <3
 du o jag = dumma i huvet !!!!! :D <3333333
hahah hade tråkigt ;D<3


Dagens låt! :D

Ganska skön låt fkt! (:

Takida - broken

Dag 5

Dag 5 ska handla om min dag:
Hejsan min dag började med att jag gick upp vid 08.15 :)
satte på mig kläder & åt frukost. sen vare dags att röra sig mot bussen men självklart missade jag den -.-
Men då kom 745.an så tog den te centrum så väntade jag där på 725.an för 745,an går inte te rönninge -.-
Men iaf kom inte försent iaf! -.- (:
Sen har det varit skola fram te typ nu :) fast efter skolan tog jag bussen tsm med : emelie b , honorata , amie och
några äckligt störande killar!! hahahaha fast dom störde inte mig så mke men lite haha
Dom har börjat igen med att rulla tidningar o slå i huvet så det gjorde dom på honorata o amie ahha för  dom sat närmast *tur* haha och jaa sen efter följde jag med emelie B te tumba som jag redan skrivit om :)
Och nu ska jag snart dra ut te natta o cassandra * i guess* beror på när dom slutar äe inte säker men tror du halv 3 ? :) själv sluta jag vid 12.40 ;D Ruuuligt
Juste vi fick nytt schema idag :D skönaste!! , börjar 09.00 varje dag och slutar 13.40 varje dag utom fredag då vi slutar vid 12.40 :D * LOVE IT * !!
///// aaammmmmmaaaannnndddaaaaaa :D <333

Mobilen

Tjadå ska hämta mobilen från rumet sen ska jag nog ringa natta :)
Och fråga när dom slutar* :P
Och sen ska jag kolla på tv , vi hörs mer efter allt :D // heeeejiido

Woooohhho

Nu är jag hemma :)
Slutade vid 12.40 :)
Innan vi slutade kollade vi klart på filmen -.-
fast kom typ 10min sent haha :) men dom brydde sig inte :D
Men efter skolan drog jag meeh emelie bejholt te tumba,
sen tog jag nästa buss hem :) Typ snackade mest om grancanaria eftersom
att hon osso har vart där :) fråga in hur vi kom in på ämnet haha!
Men nu ska jag dra o kolla på tv , kanske kommer ett inlägg om en stund ? ^^ :P

Älskar bilden..

HAHAHAAHHAHAHAHHA ÄLSKAR BILDEN ASSÅ!! <333

test :)

Hur har året 2010 varit för dig? – Awwsuuume!!

Bättre än förra året? – Jaaah!! <3

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – FIngenting kommer jag glömma! allt var bäst 2010!<3

Har du flyttat under år 2010? – Noope

Har du hittat en ny låt som du gillar? – Ganska många

I så fall vilken? – mest : turn aorund- florida :P

Har du kysst en främling? - noope

Det bästa som hänt under 2010? - NANC kolla bilder under!

BJUDER.. N&A
hahhah N&C
NANC
Foreverandalways!! <333333


Bilder från nu hahha

hahhaha
mee :D
Peaace ouuut :D <3
ahhaha nyser((?)) :P : neej fkt inte
Min"Älskade" låne mobil , min andra e på lagning :'/
sen från ingenstans är baksidan av mobilen knall blå?
Men aja tog lite bilder hade tråkigt så lekte* lite med kameran :D


Hahaha för skolan

Hejsan började skoldagen med att komma typ 5-10 min sent (careface) haha
""bussen va sen"" :)
Men iaf hade först svenska i typ 40 min ((?)) haha
Sen skulle vi ha haft matte -.- , men vi kollade på film ist -.-!! iaf mycke bättre än matte!!
Men när vi skulle börja så va jag ju borta igår då hade dom sett halva filmen -.-
Hahaha men den sög hästball* haha vi satt o kollade i 60 min och jag somnade efter 20min vaknade upp efter 40min sen vaknade jag precis upp innan filmen slutade typ 2 min innan haha , då gick jag ut o ringde natta o sa te lärarn att jag behövde luft o när jag kom tbx hade vi lunch o då drog typ alla hem för ingen pallade gå te idrotten och vem vill sitta där som mister loney ? :)
Haha och emelie ville att jag skulle gå av bussen meeh henne i målar men eftersom jag tänkte dra te tumba så gick inte det så hon lockade med sig berg ist :D haha
Sen gick jag av i tumba och va där i ca : 30-40 min och gick te lindex och inofinn :P hahha lite ruuligt :)
Men nu känner jag att inlägget börjar bli vällldigt övverdrivet långt här haha aja ska dra nu kommer nog fler inlägg :D, ett bild inlägg osso i think :D <333 // puuuussseeeen

Busseen

Tjaba snart ska jag dra te bussen den går vid 14.33 ska te centrum o möta natta o gå med henne hem, eftersom att hon inte har hunnit köpa sitt busskort än :)
MEn måste dra nu :) så jag inte behöver springa :) <33

heeejsan

heeeiiido :):P <3 :P :) :D *damp* :P <3

Hiieedooo

sitter i soffan o kollar på tv,n o väntar på att klockan ska gå framåt :)
Ska ju dra o möta natta i salems
Men pallar inte skriva mer hiieedoo :D <33

Dag 4

Dag 4 ska handla om : vad är kärlek?
Asså det e olika för alla :D
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva
Mer.
<33

Skolan

Hejsan idag vare skola igen dåe :( , fast gick innan idrotten eftersom att halva klassen osso gjorde det , annars sitter man kvar som typ mister lonley *mupp*.
Neej men efter skolan drog jag te tumba och kollade lite :)
*köpte ett ljus te mamma & en powerking te mig själv hahah.
Men ska göra mig some nudels nu :D
Hare gött /// Heiido :P<3
SaknarDig :) men bara 3veckor kvar!!! <33
Mina bröder martin o marcus den som ligger ner äe marcus och den som kollar o e tiiep fett sur är martin :D <33

Lördagen

Tjaba tjena :) , haha
nu är lördagens planer gjorda :)
Ska dra ut te cassandras land* meeh henne o natta :P
Och haa almänt kul!! :P tycker jag att det är iaf , *skitkul** :P
Sen ska vi sova där tills söndag och då ska vi dra o bada i typ
ett badhus som ligger ganska nära där :)
Men på lördagen ska vi åka bussen te landet -.- som tar 45min
Men nu måste jag fkt gå :P

Fredags mys ?

haha asså fredag ^^ ska jag , natta o cassandra dra te stan ;D
cassandra ska köpa piercing :)
Och i tumba ska jag köpa uggs :)
*sjukt sköna skor!!* haha love dom!
Men iaf det blir ju såklart efter skolan :) haha :D
Men ska dra nu // krrraaameeen :P
Kmr nog bloga iaf 1 gång till efter det här :D <333

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT

åhh har skit tråkigt andra gången idag jag får ligga i sängen 1-2 timmar -.-
Verkligen skit tråkigt.
Vad gör ni då?
Själv ligger jag fortfarande ner i mammas o pappas säng och lökar -.-
Och chattar med folk på fejjan :P <3
Men ska dra nu eller inte dra men dra från bloggen ;D / puuuuuus

Sitter o lyssnar på - What if

Hejsan bloggen har kommit hem från natta nu :) eller för typ 1 tim sen haha :)
men sitter just nu i mammas o pappas rum *igen* hahah , men det e skit skön för dom har jätte skön säng oxså :)
Men vid typ 18.40 ska typ cassandra o natta höra av sig *^om jag ens pallar gå dit*.
Dom e hos N****** mamma och snackar om lite saker som vi inte kan säga för det e en som läser den här bloggen som inte får veta det , N det ska va en öveaskning :D <3 Men ska dra nu / puuuuus
Baby what if ? <33

Tänkte-

Köra med 3 läsar frågor ?
aja jag har två frågor som skulle vara jätte kul om ni svarade för att se lite :)
1. Hur fick du reda på vad min blogg hette? :P
2. Vilken ålder har ni som läser bloggen? :P
3. Vad tycker ni man ska göra/skriva i bloggen för att ni/läsare ska tycka bloggen är bra ?
Så får ni lite kuul oxså :P
Svara i kommentars fältet <3
/Puuuuus

Minne = Bilden

Nu kommer natta o cassandra??
VI ska väll dra ut :)
Dom va på målarstigen när jag ringde så dom e väll här om 5 min :)
MEn ska byta tröja nu så ses vi :D <3
Minnen av skolan som fan!
Carro & J .. , i trappen utanför lärarrumet :P hahhah så jävla kul vi hade den dagen !!!

Musik

Ett ord räcker musik knäcker!! :D ahhaha faan vad tråkigt jag har det -.-
Ligger i mammas o pappas säng o kollar ut genom fönstret o ser snön falla som fan :(
Och katten gör samma sak eftersom att hon inte får vara ute nu, Men hon ska fkt få börja
gå ut när sommaren kommer :D , trodde den va lite på g när det regnade som fan el aa
våren iaf ahaha :) men nejnej -.- <3 aja ska gå nu hare bbra kmr nog blogga ngt mer :)
Så noelia om du ser det här inlägg , *joo det kmr finnas snö kvar när du kommer hem*
Det snöar som fan i salem :P <3 SaknarDig <3

state (?-?)

Statestiken ?
vart tog den vägen ? :O
Men ajaj ska fixa mig lite o vänta för om typ 20min slutar hönorna :D
Då blire nog att dra ut :D
Men kan ju inte dra te tumba :(
eftersom att mina andra bror har mitt busskort :( :) <3
// pööööösen

hejsan

förlåt för överdrivet lite uppdatering :( ,
Men idag skulle det ingentligen vara skola men min tandställning hade gått sönder så,
Jag fick en tid vid 11.20 hos tandläkaren.
Asså den riktiga tandställningen som synd har jag tagit bort men har  en tandställning
som sitter bakom nere tänderna , det va den som hade gått sönder :)
Men nu sitter jag inne, och väntar på att natta o cassandra ska sluta :(
Är hemma sj med min bror martin :)
mamma e på möte o pappa jobbar :(
Men btw : asså mina fingrar e fuckade helt seriöst!!!
asså visa fingrar e ""mjuka"" eller asså vanliga haha ,
Och visa e ganska hårda ((?)) ngn som har haft så förut ? :O
Haahah e typ chokad o sitter o försöker röra mke på fingrarna , blir nog mer uppdatering eftersom att jag kommer ha tråkigt fram till 2 typ :)
Asså åhh mina fingrar*!!!!!!!!!!! <3 / pööööösen

Till signe :)

här kommer en bild till dig signe om du skulle fixa min header ? :P
den bilden blir nog bra ? :P

Oj

som ni ser har dag 2 o 3 blandat ihop sig lite dag 2 skulle vara igår och dag 3 skulle vara idag , och det går itne att fixa till ((?)) men ska hitta en bild som jag kan lägga upp till en person som ska hjäpla mig med min header o så ska leta efter än nu :)

Film - Tajm

hejsan bloggen sitter just nu o kollar på: coyote ugly,
Ganska bra film fkt!

Men ska kolla nu igen vi ses kom igen om ni ändå e inne bloggen så kan ni väll kommentera osso ,
Så jobbigt är det väll inte? <33 / pööööösen

....,,.,.,.,.

natta time , heheh nu ska jag dra te natta :) ska bara sätta upp håret :D <3

Dagens låt!! <33


Video inlägg kanske ?

eller , vi får se om det blir något el inte :)
Men det kanske kommer snart (?)
hahahha men just nu sitter jag o dunkar musik på mitt rum klockan typ kvart i två på natten haha,
Buhuhu imrn börjar skolan *asså tisdag* skulle igentligen börjat idag heheh nu asså måndag men ahr sagt te mamma att jag börjar på tisdag wtf imrn ska jag ha galet kul!!! sista dagen på lovet wtf .
Det kmr nog börjar med att jag drar hem te natta så får vi se hur vi gör där :)
Och cassandra ska dra te tandläkarn vid 10 kanske hemma vid halv tolv, tolv? :P
men sen efter det kanske vi drar te stan det beror på hur pappa jobbar , asså inte att han ska med utan att,
vi måsste låna hans busskort men det kanske inte går heheh , aja vi får se imrn :)
Men måsste dra nu pallar inte skriva mer :D <3
Blev ändå ett skit långt inlägg om typ ingenting ((?)) hahah
pöööössen

Dag 2

Dag två ska handla om min första kärlek
Men men kan inte skriva om det :D

seeg dag :)

hejsan idag har det varit kul :)
Har ju vart på sydpoolen som ajg redan skrivit(?)
Hahaha men det va kul, va där med:
Marcus, linus, alex, sara, ferit, mamma, pappa, jennifer, cassandra!! :P
Skiit roliiigt pallar inte skriva i detalj vad som hände men det va iaf sjukt ruuligt!! :D<3
Men ska dra nu o kolla på tv och försöka nå natta som inte svarar -.-


Dag 3

Dag 3 ska handla om mina föräldrar :
Mamma : min mamma heter ann och är 46 år ((?)) ^^
Och hon är väldigt pedantisk av sig och vill alltid ha allting i ordning
Städar typ varje dag hehe.
Men för ca : 4år sen , så var mamma med i en påkörnings olycka,
Hon körde vid tullinge då det kom ett röljus och bilen bakom trodde
inte att mamma skulle stanna så han fortsatte och köra och då small
det till i bilen och den flög ca : 2-4 meter,
Och sen det så har hon inte kunnat jobba något, o det e synd eftersom
att hon e så kreativ av sig.. Nog om mamma nu :D
Pappa: min pappa heter magnus och är 43 år ((?)) (a)
Pappa är den jag alltid har gjort saker med som tex att åka :
på kryssning , åka och bada åka till farfar
Jaa mycket av det för att jag o pappa alltid åker är för
att mamma inte orkar med allt det där ,
Men pappa har jobabt på ganska många jobb. Fast nu jobbar
han på astra zenica och trivs med sig jobb, och jag tror inte
att han tänker byta på ett långt tag ;P aja nog om pappa
Hur mamma o pappa träffades :
Mamma o pappa jobbade båda två för många år sedan på samma jobb nämligen : botkyrka-byggen
Där dom träffades säkert varje dag ( eftersom att jag inte fanns vet jag inte helt exakt)
Heheh Men det är så dom har sagt iaf ;D
Men mina föräldrar är dom bästa i hela världen!! <33
Love you mum an dad <3
Bild: Mamma o pappa <3

God natt

nu ska vi kolla på film :P
Så vi ses imrn .
Kommentera lite mer så får jag det lite roligare när jag ska skriva ?
om ni vill så kan ni hjälpa mig att kma på vad jag ska skriva om :O ? <3

adda / anna ?

*HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHH

MOhahhahahhahahhah

hahaha jag o natta e BUUUSSSSIIIIGGA !! :D <3


Besöks rekord!!!

Fick 113 unika besökare idag :D  rätt niiiiice <3
hahah nu e klockan 00.00 så vi får se hur det blir * idag * då :P
hoppas det går lika bra :D <33

Dag 1

dag 1 ska handla om mig :)
okeeje jag heter amanda som ni säkert redan vet (?).
Men iaf jag är 16 år och fyller år tidigt i december,
Jag bor i en liten ort som heter salem med min familj,
Min 2 storebröder : marin & marcus o mamma o pappa :)
Vi har även en galen katt i huset som heter Malin :P
Men iaf jag går på iv linjen i rönninge eftersom att jag inte fick godkänt i matematiken.
Men det går bra nu :)
Ska nog söka barn o fritids linjen när jag söker om (?)
Men på fritiden så är jag mest med kompisar :
Natalie , Noelia och Cassandra <3.
Det är dom jag spenderar dagarna med hahah , vi gör typ allting som går att göra (?)
Typ nya saker brukar hända varje dag :P
Kommer inte på så mycket mer om ni vill veta någonting annat så får ni fråga i kommentars fältet :P

Unikt av mig

hahah faan vad duktig jag e!!! *or noooot*
Hahaha jag kan inte skilnaden mellan litet d&b -.-
HAha iaf fett faiil men ska göra en sak nu ,
uppdaterar snart igen :) <3

Sleep over!

haha idag ska dvärgarna natalie o cassandra sova hos mig :)

hahaha cassandra försöker lära mig hur man ska utala el skriva ord hahah ! :D men ska gå te mig nu :D <33

 

det e omöjligt att lära dig / cassandra <3

 


Wiiiho

hahah det höjs o höjs med statestiken :D

Igår had ejag typ 3 unika -.-

Och nu har jag 105st unik :D

Men ska köra jooooe danger nu med natta o cassandra // HappyFace <33


Äta

skulle vist te heron o äta så då blir det att fetttta sig med tacobar !!!! Älskar det stället!!
Ufft kmr dö jag e fett med hungry <3
Men aja ska dra nu pööööösen <3

Coome on biiiaatch

tjaba tjena hallå :D
Men nu är jag hemma hos mig :)
Ska äta lite nu *ska dra iväg te ngn pizzeria/donken * Mumsigt värre hahha
Så natta om du läser det här så är jag hemma om kanske 40-50 min :D
Men må¨sste drraa
Peace out <33

Tilda <333

Nattas lille syrra!!! <3
Haahha enligt henne e dom inte systrar och inte har ngn hund , men dom e systrar och har en hund som heter zigge! <3

Dagens blogg!

Nu har natta slumpat ut vem som ska vara dagens blogg och det blev
ELLA :p
*tryck på bilden så kmr ni till hennes blogg*
En jätte fiin blogg som uppdaterar väldigt
mycket och skriver bra saker ( GRATTIS ELLA! <3

Ganska bra :)

Medina-sagoland <3

Hejsan

sitter fortfarande med natta jäveln som är 13 höstrar hahahha
Neej men vi bloggar o lyssnar på musik det har vi gjort sen typ klockan va 12 (?)
Men det e kul :D <3
Ska dra börjar med dom där dagarna senare, Pallar inte nu :D<3

Dagar :)

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Vad är kärlek?
Dag 5 - Min dag
Dag 6 - Min bästa vän
Dag 7 - Ett ögonblick
Dag 8 - Min tro
Dag 9 - Det här hade jag på mig idag
Dag 10 - Mina syskon
Dag 11 - I min handväska
Dag 12 - Den här veckan
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - Mitt favoritminne
Dag 15 - Min favorit födelsedag
Dag 16 - Detta ångrar jag
Dag 17 - Ett annat ögonblick
Dag 18 - Det här gör mig upprörd
Dag 19 - Det här får mig att må bättre
Dag 20 - Det här får mig att gråta
Dag 21 - En första
Dag 22 - Mina rädslor
Dag 23 - Min favoritplats
Dag 24 - Det här saknar jag
Dag 25 - Ett sista ögonblick

Dag 2!

Dag 2 ska handla om min första kärlek:

Haha jaa du haha vet inte riktigt vad jag ska skriva här :) men men <3

blogg

Sitter hemma hoss nattaou nu :D
Vi typ sitter vid varsin data breve varann bara :D
HAhaha
Hon bloggar o jag osso
Nattas blogg
Tryck på namnet * :P <3

vaken

hej vaknade vid 11.30 efter som att ajg ställde mitt larm då :p pallar inte sova bort hela dagarna,
Men nu snart ska jag fixa mig sen ska jag dra te natta och hitta på ngt busigt :D , nej men vet inte vad vi ska göra :D / Pööös <3

Hejsanhejsan

har precit vaknat , hihi -.- ,
Men idag ska jag dra te sydpoolen med familjen mado, asså cassandras familj :) och med pappa / mamma? :P
Men iaf måste gå o packa ihop allt te badhuset :D
Hejddå <3

Godnatt

hejsan nu måsste jag sova eftersom att klockan e 03.39 :O haha
och jag ska kunna vända på dygnet ? -.- hahahha lycka till det kmr nog inte funka så himla bra kommer fan va skit trött på tisdag då skolan börjar kommer säkert kma sent första dan -.- <3 /  pöööös

tyckte den va bra :D

Sick of trying
Tired of crying
Yeah I´m smiling
But inside I´m dying

kom igen

nu, för ca 1 timme sen alltså vid 1 tiden så hade jag ca : 1unik läsare -.-
och nu vid 2 tiden så har jag ca: 20st unika :D
Isnt that great ? :P<3 men ska fixa lite saker nu ses senare pöööös <3

Det här e mitt liv o ingen annans...


aww fett gammal typ 2004 fast man ser inte mig så mke men har helt med vita kläder asså vit kjol o linne *
2008

2008
2009 januari hemma
februari 2009 hemma
juli 2009
agusti 2009
agusti 2009
agusti 2009 *saknar mitt hår*
september/oktober(?) 2010
december 2010
december 2010
januari 2011
Så det va ganska många bilder,
mke förändring ?
eller inte ? / aja pööös ni kanske får ett senare inlägg beror på hur länge jag orkar vara uppe :P <3

Saknar

alla gammla tider med alla barndoms vänenr som man brukade vara med,
Vist man har det jävligt bra nu med, men det var roligt synd att man har glidit isär från så många bara <3


Dagens blogg

Hejsan tänkte ha en dagens blogg tävling.
Som avslutas imorrn någon gång under dagen
Om ni vill vara med så skriver ni bara i kommentars fältet
vad eran blogg heter o email o namn :P
Så hör jag av mig :D

Den som vinner får en länkning :D

Korv

hehe , siter hemma hoss tråkiga natta nu :D
neej dirverr*
Men vi eså jävla dumma i huvet hela jävla retards hahahah!
Men måste dra nu ska köra tv-spel :D <3 byebye

..

hejsan bloggen sitetr just nu hemma hos natta och lyssnar på musik i hennes rum / tv-rumet haha,
Dom har börjat få ordning på tv-rumet börjar bli väldigt fint faktiskt :D
Så har hennes föräldrar köpt en likadan tavla som mamma o pappa har köpt nu i dagarna som hänger i vardags rumet , men måsste dra nu pööös / amanda

tjaba tjena

hallå vi säger så. Hejsan bloggen vaknade nu och ska gå upp och äta frukost sen blire nog att dra te natta :D
*like ever*
hhaha men det e kul iaf.
Vet inte riktigt vad som händer idag har inte planerat något lixom :D men ska dra nu så jag hinner med allt innan :D
<33

Fråge-stund?

Hej hade tänkt och en liten fråge stund, fråga på vad ni vill så svarar jag på onsdag :D
Fråga vad ni vill så svarar jag på alla era frågor! :P 
En bild kan ni få imrn när jag orkar göra en men faktiskt inte nu :D

ojddå

okeeje nu ska jag faktiskt gå och lägga mig , allvarligt talat (a) hahah men jag somnar ändå inte förns om typ 30-40 min så hahah kanske kommer 1 sista till inlägg innan jag lägger mig börjar bli lite trött så det blir väll snart så får ni mera uppdatering imrrn !! <3 Pööös fraa maaij  haha  <33 ;D
Försöker typ ha en bild i varje inlägg? <3

Facebook

Heejsan sitter inne på fb, lyssnar på musik och kollar på tv , vist e jag prooo på att göra många saker ? :P
Neej men sitter och chatta med en person vene om man kan säga vem efter som att jag inte känner personen på det sättet :).
Men snart ska jag gå och lägga mig efter som att mamma har kommit och sagt till mig ett antal gånger nu -.-
Men skolan börjar ju inte än låt mig vara vaken lite innan skolan börjar? :) sen måsste man ju lägga sig vid typ 00.00 när skolan börjar lixom -.-. aja måsste dra vi ses <333 Saknar dig som inihelvete, Du va världens underbaraste människa som alltid hade något bus på gång och alltid var glad och på bra humör! saknar dig :
Min lilla syster hon va en ängel, Hon kunde busa till de men va endå en ängel, Kan du inte bara rymma från himlen,O komma tillbaka o förenas med familjen, För vi saknar dig så, Det har nu gått ett år, Men det är än idag svårt att förstå, Julen e snart här med alla ljusen som glittrar,O du är det som står längst upp på önskelistan!! Saknar dig syster ♥ :'( skriven av hennes bror ett tag innan julafton :'/ saknaden e enorm! <3

00.00 (snart)

just nu sitter jag i ´mitt rum och kollar på : seinfeld :D efter det kommer 2½ men båda pogrammen e roliga :P

Hair/face look efter dushen/ nu :D
Hahaha ingen anning ;P
Hahaha älskar grillchips!! ;D
Älska min värdelösa mobil oxsså <3

...

Så nu har jag dushat och gjort mig klar för sängen hahah. neej ska inte lägga mig nu
Men idag hare inte hänt så mycke har typ varit hemma hos natta och kollat på fjorton suger som jag redan sagt,
sen när vi ahde ätit drog vi te tumba jag o natta (* cassandra pallade inte

Va nyss ute o kolla på dannes nya bil en : volvo 740 skit fiin
Då berättade han om att vi skulle gå in och kolla på han bilder då han hade kört i ett dike på bonden! (med en låne bil!!! hahah rätt åt dom sa gav låne bilen för dom va sjuka i huvet!)
Men haahha det hände inget med dom iaf haha ! men hade man räknat nått annat från danne? -.- hahah ! *galning*
Hahahhaa aja 
ska dra nu och kolla på tv blir nog 1 till uppdatering från maaij <33



Dag 2

hejsan idag är det dag 2 på bloggen :D hahah inte mke o hänga i granen -.-'.

Men idag har jag degat med natt avi har varit hemma hos henne typ hela dagen och kollat på 14 suger ( skit bra film!), sen nu för en stund sen gick jag hem för att äta men ska dra te tumba kanske mää natta vene om cassandra vill :) men vi får se, aja ska dra :)

BILD:  HAhah tog två coooola bilder på min svarta katt (malin) <3! kolla:

Hahaha min egna lille gull plutt ahahha
Men ska dra o möta natta nu ! hörs senare ! <3

Bilder!

JAAG
jaag fett gammal bild <33
jaag igen :D<3

NATTA
Sommar minnen!!! bara cyckla hela somarn! (natta på bilden) lite suddigt menmen <333
Picture we likee! <33 (natta)
Det va lite bilder på natta <3
Cassandra
cassandra i uttran *saknar* uttran som fan vi va alltid där i somras ( jag ,natta o cassandra) :*
HAHAHAHHAHAHA CASSANDRA DÖDA MIG INTE !!! <3 fan vad liten herregud vad länge sen vi tog den där bilden eller jaa typ 3 år sen men det e ganska länge! <33
hemma hos noeelitaa! <3
Noeelitaaa
Om 1 månad eru hemma igen!! Gal1t Braa! <3
Hahaha min 3.dje höna som e i chile just nu och måsar sig! <33
Aja ska nog sova nu så ajg orkar att gå upp imorgon fast ska ta en macka nu pöööös/ amanda linnéa karlsson

tester del 2


Dumhets-testet

(xx) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(xx) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(xx) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
(xxx) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(xx) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(xx) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(xx) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa:

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa: 24 :O

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: ngt nytt
DAGENS KLÄDSEL: 3par thights 1par mjukisar över och två par linnen och en tjock tröja över
DAGENS FRISYR: ufft ingen vill veta!
DAGENS LÅT: TURN AROUND- FLO RIDA
DAGENS PLANER: Aa fast dagen e ju slut :)
DAGENS SAKNAD: inget spec
DAGENS DUMMASTE: nattas lillebror skulle kolla om någon var hemma så gick han till deras hund och fråga och kommer och säger att han (zigge) som hunden heter hade svarat att ingen va hemma. HAHAHAHA
DAGENS MISSLYCKANDE:haha att allting som vi tänkte göra idag vart misslyckat! (jag, natta o cassandra)
DAGENS DROG: Turn around- pitbull
DAGENS KÖP: Inget :/
DAGENS GODIS: julskum/klubba
DAGENS HUMÖR:Glad som alltid
DAGENS CITAT:(?)
DAGENS ROLIGASTE: samma som dagens dummaste =D <3

Allmänt test 1

Hur bor du: vet inte vad det här heter men det e två hus nere och två hus uppe alla brevid varann (?)
Brukar du komma i tid: Hahaha om jag gör ^^
Hur lång är du: 1,70 ?
Kan du laga mat: Såklart
Vad jobbar du med/pluggar du: Iv
Vad har du på dig just nu: shorts o linne
Har du någon fobi: Neej inte direkt :)
Hade du en bra kväll igår: Jaarå =D sov ju hoss natta
Vilket är ditt senaste inköp: när jag va i grancanaria shoppade jag ganska mycket! och det va mitt senaste
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma o pappa :)
Har du sovit i din egen säng inatt: neej sov hoss natta men snart ska jag lägga mig ner i min säng :D
Vad hade du sönder senast: öhh kommer inte ihåg :)
Vem snackade du med senast: cassandra i luren
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Läsk haha
Alkoholhaltig favoritdricka: ^^
När gjorde du senast något riktigt dumt: när jag va i flottsbro och drog pjäxan rakt in i mitt knä *AJJJ*
Saknar du någon just nu: Malin karlsson :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte mycket
Någon jag stör mig på: EN äcklig ful person!
Intressen: Mobilen
senaste person du kramade: säkert natta/cassandra (?)
Senaste person du ringde: Natta
Senaste person som ringde dig: cassandra
Vad drack du senast: Läsk
Vill du ha barn: öhh?
Längtar du till din nästa födelsedag: såklart då ere bara 1 år kvar te man e 18 lixom fast det e 1 år kvar te min f-d
Är du sugen på något nu: GODDDDIIIS!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: eeouw
Använder du hudkräm: efter dushen ibland
Attraheras du av män med skägg:
Micro-pop eller poppa själv: ? haha
Brukar du baka: naje itne så ofa
Röstade du i det senaste valet: får inte *glad*
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jarrrå! :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Turn around- flo rida
Har någon annan sovit i din säng inatt: neej den va helt tom om inte katten sov där :)
Vad tycker du är äckligt: ?
Har du pengar på mobilen: jaa fast nää har abonemang men har haft det abonemanget i 3veckor och jag har ringt för 608kr!!! :s

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest?: Fit*a
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: 10.00 ""
Var köper du dina matvaror ifrån?: mamma o pappa
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: nya kläder (a)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: öhhm kanske det
Vad åt du till middag senast?: Pizza! :p
Kan du vissla?: jaarå men itne så bra
Tittade du på tecknat när du var liten?: jaa :)
Äger du några popband t-shirts? noope
När flög du senast?: för 11dar sen hem från grancanaria asso den 22.dra december
Pratar du några andra språk?: najje
Har du gråtit offentligt?: tror inte det
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: neej
Vad har du med dig in på bion?: godis
Vad har du för väder?: Snö , snö, snö, snö! -.-
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?: bilden
När sov du senast på golvet?: ganska länge sen fkt :)
Vilken är din favorit drink?: ingen
Gillar du din boendesituation?: jaa men skulle vilja flytta till lite större fkt!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? mer än det jag kommer gör nu! :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? noope
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hela tin
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 :D
Tror du på liv på andra planeter? fan vet jag
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaa lätt om jag blev erbjuden :D
Äger du en digitalkamera? jaap fast trasig eftersom att jag satte mig på den
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen anning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? hahah lite men itne mke
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? neej vrf skulle jag? dom slutar ju inte slakta kor bara för att jag slutar äta?
Är du mörkrädd? naaje inte så
Tre saker du alltid har med dig? Mobil!, busskort, "choklad"

tester del 1!

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord: allt varkligen allt finns på mitt skrivbord! ;D
Tre saker jag gör just nu: Tv, Musik, Bloggar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa utomlands mycket! (?),(?)
Tre saker jag kan: Gymnastik, Kolla på tv haha(a), (?)
Tre saker jag inte kan: Sitta stil, blogga bra (a) , (?)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Musik, Mig haha , Allt -.-
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Fixa bloggen, åka skidor, Spara pengar utan att bränna upp allt direkt!
Tre favoriträtter: Nacho talrik(?) , Donken , Pizza hahaha !

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? : Linne , Shorts
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc): Sidan
- Hur många kuddar har du i sängen?: 4st
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?: ibland
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång?: ja fkt skit läskigt!

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord: (?)
Vad innebär mode för dig?: (?)
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?: H&m, Cubus!
Shoppar du second hand? Neej!
Vilken är din favoritdesigner? hmm(?)
Vad är din favorit i höst?
Hur mycket shoppar du för i månaden? i'm shopaholic :D
Dyraste plagget respektive billigaste? öhhm inte plagg utan skor för 999kr fast pappa betalar =D billigaste (?)
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? ingen anning fkt o.O
Brukar du tröstshoppa? noope
Högklackat eller lågklackat? låg
Vilken är din drömväska? den jag har nu från "gucci" lite större modell
Vilket blir ditt nästa köp? En skidjacka (?)
Favoritplagg just nu? mjukis byxor och en tjock tröja
Favoritaccessoarer? armband , halsband

Lycklighets-testet


[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[xxx] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[xxx] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[ ] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Sådär

Nu är lite klart håller på att fixar en header men efter som att min blogg och allt har blivit på engelska så har jag lite svårt för det , men det ska nog funka troligtvis ;) .
Någon som kan sånt? <3 skriv en kommentar då! :P
Men hörs senare ska fixa klart en header / Aamanda <3

hejsan

Det här e min nya blogg , har en till blogg med mina hönor men kan inte säga vad den heter just här skriv o fråga om ni vill veta :P
Men ska fixa header o design till den här bloggen snart :P <3 pööös så länge

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0