flottsbro(y)

gilla haha idag var jag på/i flottsbro haha med danne cassandra jimmy och två till tjejer som jag bara vet att ena va dannes tjej och den andra va säkert en kompis , men iaf har ju köpt en snowboard så åkte lite på den ......
Sen vare bara att gå ner och hyra skidor för jaa jag ser ju ut som jag har badat i blå färg typ hahah fett fail av mig!
Hahaa ..... men vi hörs imrn . CASSANDRA fyller år då jiippie!! <3

svara med 1 ord!

1. Var är din mobiltelefon? breve
2. Vem är din andra hälft? nanc! <3
3. Ditt hår?  ska vi inte prata om!
4. Din mamma? sover
5. Din pappa? jobbar
6. Det bästa du vet? allt
7. Din dröm inatt? glömt
8. Din dröm/ditt mål? lycka
9. Rummet du är i? vardagsrumet
10. Din hobby? inget
11. Din värsta skräck? öhh?
12. Var vill du vara om 6 år? utomlands
13. Vart var du igår kväll? ute
14. Vad är du inte? 18år -.-
15. En sak du önskar
dig? Malin
16. Var växte du upp? hålan
17. Det sista du gjorde?
smsa
18. Dina kläder? HAHAHA!
19. Din TV? rumet
20. Ditt/dina husdjur? katten
21. Din dator? bra
22. Ditt humör? bra
23. Saknar någon?
många
24. Din bil? nope
25. Något du inte har på dig nu? inge
26. Favoritaffär? några
27. Din sommar? bäst!
28. Älskar någon? absolut
29. Favoritfärg? pink
30. När skrattade du senast? igår 

Hahaha ufft det tog långt tid enligt mig :)<3 


fan vad jag saknar sommarn!!

åhh saknar sommaren så jävla mke det ända man ser nu när man kollar ut är snö och att det snöar ! det är så jävla irreterande nu ska jag blunda och försöka se sommarn!! hahah fett mobbad ! <3
 lixom kolla på det mongot! hahah pöss natta ! <3haha och kolla på samma person där ! ge mig sommarn nu !!!!!! <333haa jag haha fett synd men aja det e bakrunden man ska kolla på :D haha det e min data som jag håller med benen :D <3

tråkigt läge :)

hejsan bloggen det blir väldigt mke uppdetering för jag fick lov igår :p
och alla andra får idag så den här veckan blire röj röj :D hahha-.-
 Imrn fyller världens bästa CASSANDRA ÅR !!!! <333 :D haha najjs bild -.- :P <3och där e hon oxså :D

i was born this way !

haha den e fkt rätt bra (y) haha
sitetr o lyssnar på den nu , om inte ngn vet så är det lady gaga
som sjunger den låten :D hon är faktiskt bra!! (a) <33  yeeay :D <3

tjuee

blev inge åka te salem för noelia gick dit o jag pallade inte :p
Haaha men såå kan det gå , kanske drar dit senare under deras lunch :D

hejdå

ska upp te salem nu tror jag om noe svarar på sin mobil -.- men vi ses senare hejdå <3

dikt..

Det största är ej att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall.
<33333

never back f*cking down!

Ända gången jag backar är när jag tar sats ! <33

DAMP

helt ärligt jag har fucking damp nu fan vad jag hatar mathilda brihäll fan vad hon är äcklig hon söker efter uppmärksamm het genom att bråka på fb ? sen ba : men vi tar det irl vem fan vill stå framför det barnet ?* inte jag iaf! pallar lixom inte med det! AJA HEJDÅ VI SES IMRN !!!!!

MATHILADA

eller hur fan du stavas , kan du bara gå o dö? snälla . eller iaf gå och skaffa dig ett liv !!!

hejsan

Sheat :) statestiken stog på noll idag eftersom att jag inte har bloggat ngt men jag började igen imrse och nu har jag nästan 40 unika :D
Najjs :D . men iaf idah var jag och fira min kusins barn :) casper som fyllde 6år haha lekte lite med hans nya saker ( va tvungen ) haha men så höll jag på lite med världens gulligaste nellie som fyller 1 om precis 14dar :) Ruuligt
hon har verkligen blivit jätte stor hon kan snart gå själv , nu tar hon bara bordet som stöd lite gran :) *duktig flicka* :p juste imrn kan jag lägga ut en bild på mig när jag var typ 8månader haha såg att min mammas bästavän typ hade lagt ut den idag :D hahah <3 men måste logga nu hejdå !! kommer kanske mer inläggg snart :D <3
haha snacka om att älska highwon-från hjärtat :D
bildbomb men har lixom lite torsk på mina bilder men ska fixa lite nya bilder som jag kan lägga upp :D <3

frågestund ?

vad tkr ni ska jag ha det eller inte ? :) <33

youtube.se

yess det funkar o lägga in låtar igen :D
vad tkr ni om den här låten , själv tkr jag att det blir tummen upp lixom (YyY) :p <33

----------

tjuue bre :) ligger i min säng nu . det vart inge skola för mig idag inte :)
kom typ inte upp ur sängen imrse :o
Men iaf ligger o väntar på att noelia den sega åsna ska komma hem så vi kan ta massakort (hosthost) nej men hon har fått en ny kamera :D och nya skor , hon har varit och shoppat med sin pappa :p
Ruuligt  Asg mke uppdatering blire tills noooe kmr hem för jag ha gaha tråkigt :) <33

tjaba tjena

Hejsan o sry för att jag inte har bloggat så mke men jag har lixom inte haft tid o jag har haft skola o jag vet inte vad :D
Om 3 dar el typ 2 så fyller cassandra år :D Yeeay då ska vi vara ute ***
Aa men iaf hoppas ni inte haR  tröttnat men nu ska jag kolla på film , bild :
hHH sen ska jag försöka sova för har skit ont i min rygg verkligen ont kan knappt ställa mig upp nu eller lägga mig rakt :s men vi hörs imrn <33

bildbomber!

jag just nu alla bilder e ty tagna från idag tror jag :)
 el inte den men man ser på kläderna dom jag har wesc tröja på är det från idag :D
nyss :p
inte nu :)
 haha nu :D

 
kommer kanske mer inlägg senare med ngn bild till? :D <3333333

UT UR MITT HUS !!

haha nu är det så att jag och natta kan ta våra fetta arslen ur soffan och dra ut -.-
Hon har tjatat i typ 1 timme haha! menmen livet äe hårt i visa stunder! <3 men måste dra nu byebyebeyebybeyebyebeybeebyebyebbyebeybeyeb !! <33333333

*High won

tjaba bloggen sitter just nu i mitt rum och lyssnar på High won - från hjärtat * skiiit bra*
Hahaha gillade inte den i början men den e fkt bra !!! <3
Men iaf det blev ingen skola för mig idag eftersom att jag skulle iväg :)
Men nu är jag hemma och skoln slutar ändå om typ 20min ^^
Men ska plugga nu ist har prov snart vi ses <33 asså you tube har failat nu det går inte att ta låtar o lägga in här på bloggen :o men aja hejdå ! <3

LÄXOR !! -.-

Hejsan just nu sitter jag i mitt rum och pluggar , matta o So -.- tråkigt värre
och så lyssnar jag på musik o bloggar lite nu (a) :p
Men nu måste jag faktiskt börja plugga :D <33333

RSS 2.0