Mina inlägg! <3 Tjena blöögen 22 januari 2011 Vaknade nyss upp i min sköna säng :D JUUSTE : Den 17.onde kanske jag o natta ska åka till hennes farmor. Hon bor i lappland :P man åker typ vid 19.00 på kvällen och är framme igen vid 06.45 :D Det ska iaf bli väldigt kul <3 Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0