therealone
Till signe :)
här kommer en bild till dig signe om du skulle fixa min header ? :P
den bilden blir nog bra ? :P
ssigne, :)

ah, den blir jättebra ! men hur vill du ha den? kan inte göra den idag, får se när jag har tid ! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress