Men nejnej hade ställt min klocka vid 7:50 och den ringer vid 7:50 enligt min klocka som går 1 timme tidigare !!!
Så ajg skyndar mig jätte mycket sen så sa jag te mamma : mamma jag tar nästa buss jag missade den första..
hon ba : jaha vrf ska du vara i skolan så tidigt för.. Och jag springer och kollar på klockan då varen bara 07:38 !!.
JOBBIGT värre!!! <3 men nu måste jag fkt fixa det sista :D *facebook* hahahah <3 syns senare idag *om jag hittar min data""""

0