tester del 2


Dumhets-testet

(xx) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(xx) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(xx) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
(xxx) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(xx) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(xx) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(xx) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa:

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa: 24 :O

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: ngt nytt
DAGENS KLÄDSEL: 3par thights 1par mjukisar över och två par linnen och en tjock tröja över
DAGENS FRISYR: ufft ingen vill veta!
DAGENS LÅT: TURN AROUND- FLO RIDA
DAGENS PLANER: Aa fast dagen e ju slut :)
DAGENS SAKNAD: inget spec
DAGENS DUMMASTE: nattas lillebror skulle kolla om någon var hemma så gick han till deras hund och fråga och kommer och säger att han (zigge) som hunden heter hade svarat att ingen va hemma. HAHAHAHA
DAGENS MISSLYCKANDE:haha att allting som vi tänkte göra idag vart misslyckat! (jag, natta o cassandra)
DAGENS DROG: Turn around- pitbull
DAGENS KÖP: Inget :/
DAGENS GODIS: julskum/klubba
DAGENS HUMÖR:Glad som alltid
DAGENS CITAT:(?)
DAGENS ROLIGASTE: samma som dagens dummaste =D <3

Allmänt test 1

Hur bor du: vet inte vad det här heter men det e två hus nere och två hus uppe alla brevid varann (?)
Brukar du komma i tid: Hahaha om jag gör ^^
Hur lång är du: 1,70 ?
Kan du laga mat: Såklart
Vad jobbar du med/pluggar du: Iv
Vad har du på dig just nu: shorts o linne
Har du någon fobi: Neej inte direkt :)
Hade du en bra kväll igår: Jaarå =D sov ju hoss natta
Vilket är ditt senaste inköp: när jag va i grancanaria shoppade jag ganska mycket! och det va mitt senaste
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma o pappa :)
Har du sovit i din egen säng inatt: neej sov hoss natta men snart ska jag lägga mig ner i min säng :D
Vad hade du sönder senast: öhh kommer inte ihåg :)
Vem snackade du med senast: cassandra i luren
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Läsk haha
Alkoholhaltig favoritdricka: ^^
När gjorde du senast något riktigt dumt: när jag va i flottsbro och drog pjäxan rakt in i mitt knä *AJJJ*
Saknar du någon just nu: Malin karlsson :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte mycket
Någon jag stör mig på: EN äcklig ful person!
Intressen: Mobilen
senaste person du kramade: säkert natta/cassandra (?)
Senaste person du ringde: Natta
Senaste person som ringde dig: cassandra
Vad drack du senast: Läsk
Vill du ha barn: öhh?
Längtar du till din nästa födelsedag: såklart då ere bara 1 år kvar te man e 18 lixom fast det e 1 år kvar te min f-d
Är du sugen på något nu: GODDDDIIIS!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: eeouw
Använder du hudkräm: efter dushen ibland
Attraheras du av män med skägg:
Micro-pop eller poppa själv: ? haha
Brukar du baka: naje itne så ofa
Röstade du i det senaste valet: får inte *glad*
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jarrrå! :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Turn around- flo rida
Har någon annan sovit i din säng inatt: neej den va helt tom om inte katten sov där :)
Vad tycker du är äckligt: ?
Har du pengar på mobilen: jaa fast nää har abonemang men har haft det abonemanget i 3veckor och jag har ringt för 608kr!!! :s

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest?: Fit*a
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: 10.00 ""
Var köper du dina matvaror ifrån?: mamma o pappa
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: nya kläder (a)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: öhhm kanske det
Vad åt du till middag senast?: Pizza! :p
Kan du vissla?: jaarå men itne så bra
Tittade du på tecknat när du var liten?: jaa :)
Äger du några popband t-shirts? noope
När flög du senast?: för 11dar sen hem från grancanaria asso den 22.dra december
Pratar du några andra språk?: najje
Har du gråtit offentligt?: tror inte det
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: neej
Vad har du med dig in på bion?: godis
Vad har du för väder?: Snö , snö, snö, snö! -.-
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?: bilden
När sov du senast på golvet?: ganska länge sen fkt :)
Vilken är din favorit drink?: ingen
Gillar du din boendesituation?: jaa men skulle vilja flytta till lite större fkt!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? mer än det jag kommer gör nu! :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? noope
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hela tin
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 :D
Tror du på liv på andra planeter? fan vet jag
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaa lätt om jag blev erbjuden :D
Äger du en digitalkamera? jaap fast trasig eftersom att jag satte mig på den
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen anning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? hahah lite men itne mke
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? neej vrf skulle jag? dom slutar ju inte slakta kor bara för att jag slutar äta?
Är du mörkrädd? naaje inte så
Tre saker du alltid har med dig? Mobil!, busskort, "choklad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0