Bättre än förra året? – Jaaah!! <3
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – FIngenting kommer jag glömma! allt var bäst 2010!<3
Har du flyttat under år 2010? – Noope
Har du hittat en ny låt som du gillar? – Ganska många
I så fall vilken? – mest : turn aorund- florida :P
Har du kysst en främling? - noope
Det bästa som hänt under 2010? - NANC kolla bilder under!
NANC Foreverandalways!! <333333

0