therealone
Svävar fram i stockholms stad som utan några höga krav! <3
Lyssnar på låten typ 24/7 !! hhahaha <3

Men iaf idag har jag vart med bitter-fittan och blindo i södertälje
Vi fräshade till oss lite haha neej men vi klippte oss gick runt o
kollade i affärer, jag o natta köpte skor :) *uggs*
Sjukt sköna skor ***

Men nu sitetr jag i mitt rum och typ chillar med en 1,5liters julmust
*muuuuummmms* <33

Men ska dra nu ni får hare gött!! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress