vart tog den vägen ? :O
Men ajaj ska fixa mig lite o vänta för om typ 20min slutar hönorna :D
Då blire nog att dra ut :D
Men kan ju inte dra te tumba :(
eftersom att mina andra bror har mitt busskort :( :) <3
// pööööösen
elin
fin blogg :D

1