Ligger i mammas o pappas säng o kollar ut genom fönstret o ser snön falla som fan :(
Och katten gör samma sak eftersom att hon inte får vara ute nu, Men hon ska fkt få börja
gå ut när sommaren kommer :D , trodde den va lite på g när det regnade som fan el aa
våren iaf ahaha :) men nejnej -.- <3 aja ska gå nu hare bbra kmr nog blogga ngt mer :)
Så noelia om du ser det här inlägg , *joo det kmr finnas snö kvar när du kommer hem*
Det snöar som fan i salem :P <3 SaknarDig <3
Sophie
awe tack så mycket :)
Sophie
Hehe tack :) och ja den liknar faktiskt en fågel :)

2