Mina inlägg! <3 Mobilen 14 januari 2011 Tjadå ska hämta mobilen från rumet sen ska jag nog ringa natta :) Och fråga när dom slutar* :P Och sen ska jag kolla på tv , vi hörs mer efter allt :D // heeeejiido Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0