therealone
Mobilen
Tjadå ska hämta mobilen från rumet sen ska jag nog ringa natta :)
Och fråga när dom slutar* :P
Och sen ska jag kolla på tv , vi hörs mer efter allt :D // heeeejiido
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress