Facebook

Heejsan sitter inne på fb, lyssnar på musik och kollar på tv , vist e jag prooo på att göra många saker ? :P
Neej men sitter och chatta med en person vene om man kan säga vem efter som att jag inte känner personen på det sättet :).
Men snart ska jag gå och lägga mig efter som att mamma har kommit och sagt till mig ett antal gånger nu -.-
Men skolan börjar ju inte än låt mig vara vaken lite innan skolan börjar? :) sen måsste man ju lägga sig vid typ 00.00 när skolan börjar lixom -.-. aja måsste dra vi ses <333 Saknar dig som inihelvete, Du va världens underbaraste människa som alltid hade något bus på gång och alltid var glad och på bra humör! saknar dig :
Min lilla syster hon va en ängel, Hon kunde busa till de men va endå en ängel, Kan du inte bara rymma från himlen,O komma tillbaka o förenas med familjen, För vi saknar dig så, Det har nu gått ett år, Men det är än idag svårt att förstå, Julen e snart här med alla ljusen som glittrar,O du är det som står längst upp på önskelistan!! Saknar dig syster ♥ :'( skriven av hennes bror ett tag innan julafton :'/ saknaden e enorm! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0