...

Så nu har jag dushat och gjort mig klar för sängen hahah. neej ska inte lägga mig nu
Men idag hare inte hänt så mycke har typ varit hemma hos natta och kollat på fjorton suger som jag redan sagt,
sen när vi ahde ätit drog vi te tumba jag o natta (* cassandra pallade inte

Va nyss ute o kolla på dannes nya bil en : volvo 740 skit fiin
Då berättade han om att vi skulle gå in och kolla på han bilder då han hade kört i ett dike på bonden! (med en låne bil!!! hahah rätt åt dom sa gav låne bilen för dom va sjuka i huvet!)
Men haahha det hände inget med dom iaf haha ! men hade man räknat nått annat från danne? -.- hahah ! *galning*
Hahahhaa aja 
ska dra nu och kolla på tv blir nog 1 till uppdatering från maaij <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0