therealone
dag 9
Dag 9 - Det här hade jag på mig idag

kan tyvärr itne visa vad jag hade på mig idag men jag kan skriva det istället! <3

idag hade jag på mig:
en svart lite längre kofta - H&M
ett par tävlings thights - gympan
ett till par thights som ser ut som jeans- malin! :( <3333
och uppsat hår med luggen åt sidan och långa svarta stövlar till det :D<333
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress