therealone
Busseen
Tjaba snart ska jag dra te bussen den går vid 14.33 ska te centrum o möta natta o gå med henne hem, eftersom att hon inte har hunnit köpa sitt busskort än :)
MEn måste dra nu :) så jag inte behöver springa :) <33
Emelie

jo det är bra, sj ? :)

Ellen

tack så jätte mkt :) fast dom är väldigt gammal :/

Leyla Karabeg

kolla ifall det vad just Du som vann dagens blogg ;*

ssigne, :)

vill du ha rosetter, eller ngt sånt? vilken färg på texten osv.? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress