hahhaha
mee :D
Peaace ouuut :D <3
ahhaha nyser((?)) :P : neej fkt inte
Min"Älskade" låne mobil , min andra e på lagning :'/
sen från ingenstans är baksidan av mobilen knall blå?Men aja tog lite bilder hade tråkigt så lekte* lite med kameran :D
hahhaha
mee :D
Peaace ouuut :D <3
ahhaha nyser((?)) :P : neej fkt inte
Min"Älskade" låne mobil , min andra e på lagning :'/
sen från ingenstans är baksidan av mobilen knall blå?
0