therealone
i was born this way !
haha den e fkt rätt bra (y) haha
sitetr o lyssnar på den nu , om inte ngn vet så är det lady gaga
som sjunger den låten :D hon är faktiskt bra!! (a) <33  yeeay :D <3
REBECKA BOKI ÖHLUND

sv: Tack för tipset! Ska söka på den :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress