kom typ inte upp ur sängen imrse :o
Men iaf ligger o väntar på att noelia den sega åsna ska komma hem så vi kan ta massakort (hosthost) nej men hon har fått en ny kamera :D och nya skor , hon har varit och shoppat med sin pappa :p
Ruuligt Asg mke uppdatering blire tills noooe kmr hem för jag ha gaha tråkigt :) <33

0