therealone
----------
tjuue bre :) ligger i min säng nu . det vart inge skola för mig idag inte :)
kom typ inte upp ur sängen imrse :o
Men iaf ligger o väntar på att noelia den sega åsna ska komma hem så vi kan ta massakort (hosthost) nej men hon har fått en ny kamera :D och nya skor , hon har varit och shoppat med sin pappa :p
Ruuligt  Asg mke uppdatering blire tills noooe kmr hem för jag ha gaha tråkigt :) <33
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress